Ofte stillede spørgsmål

Bestilling

Alle bestillinger hos os er inkl. gratis folieskraber, monteringsvejledning og en lille overraskelse i pakken.

Monteringsvejledningen sikrer, at du er godt klædt på til at montere dit bådnavn eller motiv med det bedste resultat. Den medfølgende folieskraber skal bruges under monteringen.

Produktion

Alle bådnavne og motiver produceres af en selvklæbende gennemfarvet folie, der er af særlig høj kvalitet og rettet specifikt mod det maritime miljø.
Folien udskæres direkte således, at der ikke er nogen klar folie eller andet rundt om navnet/motivet – kun en baglinér, der er med til at holde navnet/motivet på plads og beskytte dets klæbeevne, inden navnet/motivet monteres på din båd.
Resultatet minder om et traditionelt klistermærke, dog med væsentligt bedre holdbarhed, elasticitet og klæbeeffekt.

Vi producerer alle bådnavne og motiver fra vores base i Vallensbæk Strand, Danmark 🇩🇰

Den type folie, vi benytter til bådnavne og motiver, er lysægte i 4-5 år og krympesikker i samme periode – og så er den selvfølgelig modstandsdygtig over for saltvand og olieprodukter.
Holdbarheden på ca. 4-5 år er målt i forhold til, at den er monteret på en båd.

Folien kan normalt holde i 10-12 år ved normal udendørsbelysning, men i det maritime miljø er lyspåvirkningen ca. 3 gange så høj, og lysægteheden bliver derved det kortere. Det er ligeledes vigtigt, at folien er elastisk og kan give sig, når båden bliver udsat for kraftige temperaturudsving.

Mange andre producenter af skilte glemmer at tage højde for disse faktorer og angiver blot den normale holdbarhed. Det er her, at vores +20 års erfaring med skilte til både, kommer til vores og din fordel.

Montering

Leveringsinfo

Alle vores bestillinger pakkes og sendes med PostNord.

Danmark
Du kan vælge mellem levering til pakkeshop, hjemmelevering til din privatadresse eller levering til din arbejdsplads. Uanset hvilken leveringsform, du vælger, vil der typisk gå 1-3 hverdage, før din pakke når frem til dig.

Grønland og Færøerne
Til vores grønlandske og færøske kunder er det muligt at vælge hjemmelevering til din privatadresse eller levering til din arbejdsplads.

Hvis du bestiller for mere end 599 kr., så kan du få din bestilling leveret helt gratis til en pakkeshop i Danmark.

Dette tilbud gælder kun for levering til Danmark.

Danmark
Vores leveringstid er typisk 1-3 hverdage ved levering inden for Danmarks grænser.
Dette inkluderer både produktionstid og omdeling via PostNord.

Grønland
Ved levering til Grønland kan du forvente levering inden for 1-3 uger.
Det svinger desværre meget ift. vejr og sæson, hvorfor det noget bredde interval.

Færøerne
Ved levering til Færøerne kan du forvente levering inden for 1-2 uger.

Betaling

Du kan betale online med både Dankort, Visa/Dankort, Visa, Mastercard, MobilePay, Apple Pay og Google Pay. Vi pålægger ikke dit køb nogle former for transaktionsgebyr.

Din betaling bliver først trukket fra din konto, når din ordre er sendt fra os. Medmindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Returnering

Nej, den normale fortrydelses- og returret på 14 dage gælder ikke ved køb på denne hjemmeside, da alle skilte specialfremstilles til din bestilling.

Vi tager derfor ikke varer retur, såfremt du skulle fortryde dit køb.

Vi vil så vidt muligt forsøge at annullere din ordre, hvis dette er muligt, og du giver os besked kort tid efter din bestilling.

Mistet eller beskadiget pakke

Vi bestræber os på at sikre, at hver eneste pakke når sikkert frem til dig. Men hvis din pakke skulle forsvinde under transporten, så skal du straks skrive til os på kontakt@marinefolie.dk. Så gør vi alt, hvad vi kan for at løse problemet og få din ordre hjem til dig.

OBS: Det er meget vigtigt, at du skriver dit ordrenummer i din mail til os. Hvis du har yderligere oplysninger om, hvordan eller hvornår pakken kan være mistet, så skriv det endelig i mailen også.

Hvis du på beklageligvis modtager en beskadiget pakke, så skal du meddele os dette på kontakt@marinefolie.dk indenfor 3 arbejdsdage. I mailen skal du skrive dit ordrenummer og vedhæfte følgende fotos:

· Tydelige billeder af de produkter, der er blevet beskadiget.

· Billeder af emballagen, herunder forsiden og bagsiden af pakken

· Billeder af pakkens hjørner

· Billeder af den indvendige beskyttelse.

· Læseligt billede af fragtlabel.

Herefter vil vi gennemgå de tilsendte billeder og sørge for, at du får erstattet dine ødelagte varer. Hvis du på det tidspunkt hellere ønsker en refundering, så finder vi naturligvis også ud af det.

Kontakt os

Har du flere spørgsmål?